Kui keegi ajab närvi
Kui keegi ajab sind närvi…
Olgu see töökaaslane, ülemus, pereliige, sõber või hoopis suvaline kassapidaja.
Eks neid inimesi ja olukordi, mis meis midagi käivitavad, jagub kõigil.
Aga mis need meie trigerid tegelikult on, mida teised nii lihtsalt vajutada saavad?
Öeldakse ju, et see on „peeglisse vaatamise koht“.
Loe lisaks
Olgu see töökaaslane, ülemus, pereliige, sõber või hoopis suvaline kassapidaja.
Eks neid inimesi ja olukordi, mis meis midagi käivitavad, jagub kõigil.
Aga mis need meie trigerid tegelikult on, mida teised nii lihtsalt vajutada saavad?
Öeldakse ju, et see on „peeglisse vaatamise koht“.
Kas toote või teenuse hind tekitab võlatunnet?
Kas sinu toote või teenuse hind tekitab kliendis võlatunnet?
Võlg on võõra oma, öeldakse. Aga kuidas on lood emotsionaalse võlaga, mis võib tekkida kliendil siis, kui hind ja väärtus ei ole omavahel tasakaalus?
Tundub võib-olla esmapilgul ebaoluline, aga tegelikult mõjutab hindade psühholoogia otseselt seda, kuidas klient sinu teenust kogeb, tagantjärele hindab ja kas ta sind soovitab või mitte.
Kui elu ei lähe nii, nagu sooviksid: kuidas reageerid ebaõnnestumistele?
Midagi jääb pooleli, midagi kukub läbi või keegi ei käitu ootuspäraselt.
Sellistel hetkedel võib tekkida tunne, et kontroll kaob.
Aga kuidas me siis reageerime?
See on koht, kus tasub hetkeks aeg maha võtta ja küsida:
Milline on minu reaktsioon, kui elu ei lähe nii, nagu sooviksin?
Fitnessi elustiili ilu ja valu
Ja tõesti – tervislik toitumine, oma keha eest hoolitsemine, regulaarne treening, enesedistsipliin, vaimse tugevuse kasvatamine – see kõik on väga toetav osa inimese teekonnast.
Kui ainult turundusest ja müügist piisa
Sa võid teha kõik "õigesti" – sul on ilus koduleht, selge teenus, sotsiaalmeedia jookseb ja sõnum tundub paigas.
Aga kliendid ei tule.
Ja siis hakkad mõtlema, mida veel saaks paremini. Rohkem reklaami? Uus pakkumine?
Aga võib-olla on probleem palju sügavamal.