Ärikonstellatsioonide töötuba
Väga sageli pole asi oskustes ega teadmistes, vaid varjatud mustrites, mis meid takistavad. Need on tihti alateadlikud ja võivad olla seotud nii eelnevate kogemustega või ka suguvõsast "pärandatud" mustritega.
Näiteks:
🔹 Tunned, et oled justkui nähtamatu, hoolimata panusest ja kogemusest. See võib tulla alateadlikust mustrist, mis ei luba sul end täielikult nähtavaks teha.
🔹 Või tunned alati vajadust tõestada oma väärtust, mis toob kaasa selle, et meelitad ligi kliente, kes ei hinda sinu väärtust – aga ehk on kusagil uskumus, mis ei luba end väärtustada?
🔹 Võib-olla on rahavoog ebastabiilne või tundub, et raha “kaob käest.” Alateadvus võib hoida mustreid ja uskumusi, mis saboteerivad su rahalist küllust ja kindlustunnet.
Oma teraapiaõpingute käigus kohtasin seda. Mitmed suured kursused täis häid spetsialiste, aga igaüks ei alusta sel suunal tööd. On neid, kelle jaoks see ei olegi eesmärk, aga on ka neid, kellel on soov, aga midagi jääb puudu. See oli ka üks põhjus, miks läksin täiendavalt õppima persoonibrändipõhist ettevõtlust, et aidata ennast ja nüüd ka teisi. Oluline on teha tööd nii teadliku poolega, kuidas oma brändi ja teenuseid arendada, kui ka alateadlike uskumuste ja mustrite muutmisega.
Seetõttu kutsun sind konstellatsiooni töötuppa "Bränd, kliendid ja raha", mis aitab leida vastused küsimustele, mis võivad sind pidurdada.
See on võimalus:
🔸 Näha oma brändi ja kliendisuhteid uue ja veel sügavama nurga alt,
🔸 Vabastada varjatud mustrid, mis takistavad arengut,
🔸 Luua selgus ja tasakaal nii rahaga kui ka klientidega.
👉 Kui oled valmis vaatama sügavamale oma brändi ja ettevõtte arengusse, siis liitu töötoaga.
Töötoa info!
Näiteks:
🔹 Tunned, et oled justkui nähtamatu, hoolimata panusest ja kogemusest. See võib tulla alateadlikust mustrist, mis ei luba sul end täielikult nähtavaks teha.
🔹 Või tunned alati vajadust tõestada oma väärtust, mis toob kaasa selle, et meelitad ligi kliente, kes ei hinda sinu väärtust – aga ehk on kusagil uskumus, mis ei luba end väärtustada?
🔹 Võib-olla on rahavoog ebastabiilne või tundub, et raha “kaob käest.” Alateadvus võib hoida mustreid ja uskumusi, mis saboteerivad su rahalist küllust ja kindlustunnet.
Oma teraapiaõpingute käigus kohtasin seda. Mitmed suured kursused täis häid spetsialiste, aga igaüks ei alusta sel suunal tööd. On neid, kelle jaoks see ei olegi eesmärk, aga on ka neid, kellel on soov, aga midagi jääb puudu. See oli ka üks põhjus, miks läksin täiendavalt õppima persoonibrändipõhist ettevõtlust, et aidata ennast ja nüüd ka teisi. Oluline on teha tööd nii teadliku poolega, kuidas oma brändi ja teenuseid arendada, kui ka alateadlike uskumuste ja mustrite muutmisega.
Seetõttu kutsun sind konstellatsiooni töötuppa "Bränd, kliendid ja raha", mis aitab leida vastused küsimustele, mis võivad sind pidurdada.
See on võimalus:
🔸 Näha oma brändi ja kliendisuhteid uue ja veel sügavama nurga alt,
🔸 Vabastada varjatud mustrid, mis takistavad arengut,
🔸 Luua selgus ja tasakaal nii rahaga kui ka klientidega.
👉 Kui oled valmis vaatama sügavamale oma brändi ja ettevõtte arengusse, siis liitu töötoaga.
Töötoa info!